Tuesday, January 12, 2010

Penyediaan Perkhidmatan dan Pembekal Dalam Pertanian

Penyediaan Perkhidmatan dan Pembekal Dalam Pertanian

Salam sejahtera,

Kepada sesiapa yang berminat untuk memulakan pertanian penanaman cili dan tidak mengetahui bagaimana caranya, anda boleh menghubungi saya di alamat dan talian yang tertera seperti di bawah:

Bukhari D'Tani Enterprise
Telefon: 013-9237328/ 013-6327005
Alamat: No.5 Jalan Bentara 15, Taman Saga 41000, Klang , Selangor.

Antara perkhidmatan yang disediakan oleh pihak kami adalah seperti berikut
1) Sistem tangki dan saliran air untuk pertanian
2) Proses penyemaian
3) Pembinaan rumah semaian
4) Khidmat nasihat dalam penjagaan tanaman dan kursus
5) Pembinaan rumah sementara bagi pekerja di tapak petanian

Manakala pihak kami juga ada membekalkan
1) Baja tanaman

2) Tanah sabut untuk tanaman
3) Polybeg (tebal-untuk jangkamasa yang lebih lama)

4) Sekam padi
5) Sabut
4) Serta bahan-bahan pertanian yang lain

Bagi mereka yang baru ingin memulakan pertanian dan memerlukan perkhidmatan penuh tempahan dan rundingan harga boleh dilakukan dengan menghubungi talian di atas.

1 comment:

  1. Saya ingin berkongsi kesaksian mengenai bagaimana perkhidmatan pendanaan Le_Meridian membantu saya dengan pinjaman sebanyak 2,000,000.00 USD untuk membiayai projek ladang ganja saya, saya sangat berterima kasih dan saya berjanji untuk berkongsi syarikat pembiayaan ini kepada sesiapa yang mencari jalan untuk mengembangkan perniagaannya project.the syarikat adalah syarikat pembiayaan. Sesiapa yang mencari sokongan kewangan perlu menghubungi mereka di lfdsloans@outlook.com Atau lfdsloans@lemeridianfds.com Encik Benjamin juga pada WhatsApp 1-989-394-3740 untuk membuat perkara mudah bagi mana-mana pemohon.

    ReplyDelete